ZNIŻKA DLA NOWYCH KLIENTÓW 10%

Polityka Zwrotów i Reklamacji Sklepu Internetowego SuryaPrema

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka określa zasady zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym SuryaPrema, prowadzonym przez:
    P.H.U Infinite Trading Jakub Jachimowski
    • Adres: ul. Równa 12A/15, 25-016 Kielce, Polska
    • NIP: 9591886045
  2. Sklep działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  3. Adres do zwrotów i reklamacji różni się od adresu siedziby firmy. Szczegóły dotyczące adresu do zwrotów Klient otrzyma po zgłoszeniu zwrotu/reklamacji drogą e-mailową. Adres do zwrotów : SuryaPrema, ul. Poniatowskiego 22, 25-386, Kielce, Polska

§ 2. Prawo odstąpienia od umowy – zwroty

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
  2. Firmy (zakupy na fakturę VAT) nie mają prawa do odstąpienia od umowy, z wyjątkiem sytuacji wynikających z rękojmi.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi wysłać zgłoszenie drogą e-mailową na adres zwroty@suryaprema.pl lub pisemnie na adres do zwrotów. – SuryaPrema – Poniatowskiego 22 25-386 Kielce
  4. Koszt zwrotu przesyłki ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca wyraźnie określi inaczej.
  5. Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar w stanie nienaruszonym, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.
  6. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego towaru.
  7. Zwrot środków realizowany jest tą samą metodą płatności, jaką użył Klient, chyba że uzgodniono inaczej.
  8. W przypadku płatności kartą, zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

Brak prawa do zwrotu

Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku:

  • produktów używanych, uszkodzonych przez Klienta lub noszących ślady użytkowania,
  • produktów personalizowanych, wykonanych na zamówienie Klienta,
  • produktów spożywczych, jeśli ich opakowanie zostało otwarte lub naruszone (np. suplementy diety, żywność funkcjonalna, napoje).

§ 3. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, jeśli:
    • otrzymany towar jest wadliwy,
    • produkt nie zgadza się z zamówieniem,
    • towar został uszkodzony w transporcie.
  2. Reklamacje należy zgłaszać e-mailowo na adres zwroty@suryaprema.pl, podając:
    • imię i nazwisko,
    • numer zamówienia,
    • szczegółowy opis problemu,
    • zdjęcia przedstawiające wadę lub uszkodzenie.
  3. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sklep pokrywa koszty wysyłki nowego produktu lub zwrotu środków.
  5. W innych przypadkach Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

§ 4. Zgłaszanie uszkodzonych przesyłek

  1. Jeśli paczka nosi widoczne ślady uszkodzenia w transporcie, Klient powinien:
    • niezwłocznie zgłosić ten fakt kurierowi w momencie odbioru,
    • sporządzić protokół szkody w obecności kuriera,
    • wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki przed jej otwarciem.
  2. Jeśli uszkodzenie paczki zostało zauważone po jej odbiorze, należy niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem oraz przewoźnikiem w celu sporządzenia zgłoszenia szkody.
  3. Jeśli paczka została uszkodzona z winy przewoźnika, a nie z powodu wady towaru, reklamacja powinna być skierowana do firmy kurierskiej (DPD, InPost, DHL).

§ 5. Procedura zwrotów i reklamacji

  1. Klient zgłasza zwrot lub reklamację drogą e-mailową na adres zwroty@suryaprema.pl.
  2. Sklep potwierdza przyjęcie zgłoszenia i podaje adres do zwrotów oraz instrukcje dotyczące dalszego postępowania.
  3. Po otrzymaniu zwróconego towaru, Sklep dokonuje zwrotu środków lub wysyła nowy produkt w ciągu 14 dni roboczych.
  4. Zwrot pieniędzy realizowany jest tą samą metodą płatności, jakiej użył Klient.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszej Polityce, o czym Klienci zostaną poinformowani poprzez jej aktualizację na stronie internetowej.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping